woensdag 5 maart 2014

Schildpadden

Over enkele weken kreeg ik van iemand de vraag om schildpadden te maken. Bij deze ben ik op zoek gegaan in mijn patronen en heb ik de volgende schildpadden gemaakt. 

De eerste was een mama schildpad met babyschildpadjes en eitjes. Het patroon is afkomstig uit het boek "Superschattige figuurtjes haken" van Ana Paula Rimoli. 
Het leuke hieraan is dat je in de grote haar schild de eitjes en babytjes kan opbergen.





Als tweede heb ik onze kleine Ollie nog eens gemaakt, een patroontje van Christel Krukkert uit het boekje "Dierenvriendjes haken".


En als derde en laatste heb ik Otto gemaakt. Dit was ook voor mij een hele uitdaging want die had ik zelf nog nooit gemaakt. Ik ben uiteindelijk wel trots op het resultaat en hij is ook zeer leuk. Het patroon komt uit het nieuwe boek " Zoomigurumi twee" van Joke Vermeiren.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten