woensdag 4 juni 2014

gsm zakjes of voor een klein fototoestel.

Hallo allemaal,
Het heeft hier bij ons thuis al vrij druk geweest om alles geregeld te krijgen voor onze komende verhuis, aanstaande zaterdag krijgen we de sleutel en kunnen de grote schilderwerken beginnen. Verder ben ik dan ook nog goed ziek geweest.

Toch hebben we niet helemaal stil gezeten wat het haken betreft, ik heb verder gewerkt aan mijn zoontje zijn traktatie voor school. Die is ondertussen helemaal klaar, wanneer hij het uitgedeeld heeft in de school volgen hier wel de foto's van mijn werk.

Ondertussen heb ik ook het nieuwe boek aangekregen van Animals at work en kon ik het natuurlijk niet laten om al aan een knuffel te starten.

Verder had ik nog wat kleine opdrachtjes voor gsm zakjes en een zakje voor een fototoestel.

Bij deze al een foto van de zakjes die ik gemaakt heb.



Groetjes Cindy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten