donderdag 29 oktober 2015

IEJOOR

Hallo allemaal,
Al even geleden sprak ik van enkele grotere projecten waar ik aan werkten. Vandaag kan ik jullie laten zien welk werkje ik nog gemaakt heb want het was voor doopsuiker en mevrouw is bevallen. Het heeft me bloed zweet en tranen gekost bij wijze van spreken omdat ik patroontjes gevonden had op etsy die Engelstalig waren. Ik had eerder al Engelse patronen gebruikt maar nu bleken ze ook nog eens op zijn Amerikaans te zijn wat toch even zoeken was.
Uiteindelijk was er eentje klaar en was het ontzettend lief waardoor ik al snel zin had er nog bij te maken.
Ook de grotere zijn van een aangekocht patroon via etsy,zoals eerder aangegeven zijn ze niet zo evident en zeker niet geschikt als beginner.






Groetjes en ook via deze weg nog een dikke proficiat aan het gezin met de geboorte van hun tweede kindje.



1 opmerking:

  1. Het is inderdaad een heel moeilijk patroon.
    Het is me redelijk gelukt.
    Maar de ogen krijg ik helemaal niet goed.
    Kun jij me daarbij helpen ?

    Alvast bedankt,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen