dinsdag 15 maart 2016

Verschillende werkjes samen.

Hallo,
Het is alweer even geleden dat ik hier op mijn blog enkele foto's heb geplaatst, dit wil niet zeggen dat ik niet gehaakt heb natuurlijk.
Ik zit vooral ook op facebook nu onder de naam haakwerkjes cindy, iedereen is trouwens welkom om mij te volgen via mijn pagina.
Ik ga hieronder enkele foto's plaatsen van allerlei werkjes die ik gemaakt heb.
Als jullie vragen moesten hebben waar de patronen vandaan komen of ik met iets anders kan helpen mag je zeker de vragen stellen.
Let wel kooppatronen die ik zelf heb moeten aankopen geef ik NIET dat zou niet eerlijk zijn naar de makers toe, een link waar je ze kan kopen geef ik met alle plezier mee.
Wanneer jullie zelf niet de tijd hebben om zelf iets leuk te haken of dat je het misschien niet kan mag je mij steeds contacteren, ik maak namelijk op vraag knuffels, een leuke traktatie of doopsuiker.
mijn mail is cindyvdv@live.com
Groetjes 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten