woensdag 30 november 2016

Patroon tochtrol beertje

TOCHTROL BEERTJE,

Ik zou het bijna nog vergeten, ik heb ondertussen ook mijn eerste patroon zelf ontwikkeld, dit van een leuke tochtrol met een beertje.
Dit patroontje kan je via mij aankopen voor een kleine bijdrage.
Dus wie interesse heeft in het patroontje laat maar een seintje.
Hieronder alvast een foto van mijn zelfgemaakte tochtrol.
Ook maak ik zelf eventueel de tochtrol voor jou indien je zelf niet kan haken.
De kleuren kan je dan vrijblijvend kiezen natuurlijk.
Groetjes cindy

10 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy, ik wil graag deze beer maken. Graag hoor ik wat je wil hebben voor het patroon. Groeten Feikje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste, graag had ik geweten hoeveel je vraagt voor het patroon van de tochtrol beertje. Mss ook graag hoeveel je prijs is voor het haken van de tochtrol beertje. mijn mailadres is carla.snackaert@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Babyliss nano Titanium Flat Iron Pcs - Tireless Furniture
    Model man titanium bracelet number 1 Model 1 is: -A. The base design includes titanium tv apk a flat core titanium flash mica for the ceramic vs titanium curling iron bottom plate and the outer layer for the titanium automatic watch upper plate to be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben geïnteresseerd in het haakpatroon van de tochtrol. Hoe kan ik hier aan komen?

    BeantwoordenVerwijderen